fbpx
BaskonuşTelsiz

Çalışanlar tarafından Şirket Cep Telefonu Suistimali: Şirket Cep Telefonlarının İşletmenize Gerçekten Maliyeti Nedir?

Telsiz kullanmanız gereken bir operasyonda, Personellerinize sahada kullanmaları için cep telefonları sağlayan bir işletmeyseniz, cep telefonunun kötüye kullanılması nedeniyle para kaybediyor olabilirsiniz.

İşte bilmeniz gereken bir istatistik: Fortune dergisinde bildirilen yakın tarihli bir OfficeTeam anketi, ofis çalışanlarının işle hiçbir ilgisi olmayan etkinlikler için işyerinde cep telefonlarını kullanarak her gün ortalama 56 dakika harcadıklarını keşfetti . Bu neredeyse günde bir saat!


Asıl ihtiyacınız Telsiz ya da Bas-konuş Çözümü iken, cep telefonu kullanarak, yalnızca gerekenden daha yüksek cep telefonu faturalarından değil, aynı zamanda üretkenlik kaybından da para kaybediyor olabilirsiniz.


İşte nedenler;

Cep telefonu sağladığınız çalışanlarınız , şirket çalışma zamanında aşağıdakilerden herhangi birini yapıyor olabilir:

  1. Mesajlaşmak ve konuşmak; Mesai saatlerinde Arkadaşlar, aile ve diğer kişilerle mesajlaşma (whatsup, Telegram vb.). İş güvenliğini tehlikeye atar, dikkat dağıtır, zaman kaybettirir.
  2. İnternet sitelerinde gezinmek;  Araba alım-satım, alışveriş ve diğer zaman alıcı  web siteleri gibi, size ekstra bant genişliğine ve boşa harcanan adam saatlerine mal olur.
  3. Sosyal medyada etkileşimde olmak; Elinde uygun cihaz varken Facebook, Instagram ve Pinterest gibi sitelerde gezinmeyen yoktur.
  4. Telefonlarında oyun oynamak; Pokemon Go, Candy Crush, PUBG Mobile, Angry Birds, HQ Trivia bu aralar moda oyunlar. Allah muhafaza bir bulaşırsa tedavi görmeden kurtulmak neredeyse imkansızdır.
  5. Sık sık düşme veya kaza ile telefonları kırmak; Cep telefonların yalnızca değiştirilmesi pahalı değildir, bir operasyon sürecinde personele ulaşamamak tüm işleri aksatır.
  6. İş yerlerinden ayrılmak; Cep telefonu çalar ve bazen personel iş arasında bir yerlere gider…
  7. Çağrılara Cevap vermemek; Sadece ufak bir konuyu aktarmak ya da bilgi almak için bir çalışanı kaç kez aradınız? Oysaki bir anons çekseniz personelde cevap verse, isterseniz birebirde iletişimde olabilme, güzel olabilirdi…
  8. Cep telefonundan online alışveriş yapmak; Bir  haber makalesi, çoğumuzun çöpü attığımız kadar sık çevrimiçi alışveriş yaptığımızı yazıyordu. Bunu görmek için kendi alışkanlıklarımıza bakmanız yeterli. 
  9. Video veya film izlemek; YouTube’da en sevdikleri şovları izlemeye dalması ?
  10. E-postaları anında cevaplamak; Bilgisayarım yanımda değil diyenler, telefonun şarjı sürekli biten personeller 🙂 Android bas-konuş cihazı ile aynı zamanda iş mailini kullanabilme, telsizin ve cep telefonunun yaptığı her işi, sizin izin verdiğiniz kadar yapabilme güzel olmaz mı ?
  11. Haberleri okumak veya en son spor istatistiklerini almak; Çevrimiçi spor oyun sitelerini kullanıyor veya futbol takımlarını oluşturuyor olabilirler mi? Neden olmasın;

Bütün bunlar size ve işletmenizin zamanına ve parasına mal olur. Personellerinizin bu şekilde ne kadar zaman harcadıklarını bir düşünün? Para ile satın alınamayan tek şey geçmiş zamandır, para ile ancak gelecek zamana önlem alınabilir.


O zaman Daha İyi İletişim Seçeneğiniz var : Bas Konuş ; işletmelerin değerlendirebileceği daha iyi bir seçenek.

Bas-konuş, hücresel hizmetten daha düşük maliyetlidir ve aşağıdaki avantajları sunarak size çalışanlarınız üzerinde daha iyi bir gözetim sağlar:

  • Grup iletişimi veya bireysel çalışanlarla bire bir iletişim fırsatları.
  • Verimsizliğe sebep olan, şirket tarafından sağlanan gereksiz dikkat dağıtıcı unsurların ortadan kaldırılması.
  • Yalnızca ilgili çalışanların bir arada olabilmesi ve iletişimin sağlanması.
  • İş ve İşçi Güvenliği ile ilgili bir çok özellik ( Yalnız çalışan, Adam Düştü, Sınırlı Alan İhlali vb.)
  • GPS izleme, araç takibi yerine basit manada kullanabilme
  • Sahadaki işlerin ve zorlu doğasının üstesinden gelmek için sağlam cihazlar. 

Bas konuş telsizleri , dikkate alınması gereken birkaç önemli özellik ve fayda daha sunar. Bunlar, Personelleriniz için bas-konuş iletişimini benimsemek isteyebileceğiniz etkileyici nedenlerden sadece birkaçı;

  • Grup çapında uyarılar ve mesajlar gönderme yeteneği. Bu, çalışanlarınızın “telefonu açmasalar bile” mesajı alacakları anlamına gelir.
  • Anında iletişim kurma yeteneği. Gönderecek önemli mesajlarınız olduğunda değerli zamanınızı alabilecek numaraları aramak veya mesajları yazmak yerine tek bir düğmeye basmanız yeterlidir.
  • SOS düğmesi sağlama yeteneği. Bu, çalışanlarınıza kaza meydana geldiğinde veya acil durumlar ortaya çıktığında acil durum bildirimleri gönderme fırsatı verir. Size gönül rahatlığı sağlar ve mesajın gönderildiği anda çalışanınızın GPS konumunu sağlar.

Yakacak paranız varsa telsiz yerine cep telefonu kullanmak harikadır ve bu durumda inat edenlerde vardır. Ancak çoğu işletmenin her masrafı önemli hale getirmesi gerekir ve bu, bas konuş telsizlerinin öne çıktığı alanlardan sadece biridir . Siz inatçı olmayanlardansanız, yeniliğe açığım en azından bir deneyelim, belki de olabilir diyenlerdenseniz, arayın beni (+90 505 951 79 91), mutlaka size göre bir çözüm bulabiliriz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir